zondag 12 september 2010

My First post!

Hoi iedereen! Welkom op mijn blog! Een blog over alleen maar nagellak!:) En dat is omdat mijn verslaving een beetje uit de hand loopt, nouja ik vind van niet, maar mijn ouders helaas wel. . Eigenlijk wil ik hier laten zien dat nagellak geweldig is, en je nooit genoeg hebt aan nagellak(:


Back to the polish!
Hier is dan gelijk mijn eerste nagellak-swatch:


Dit is een lakje van Miss Sporty: 320, wat ik zelf een hele mooie kleur vind. Een beetje lavendel-blauw! Ik heb hierop wolkjes gestempeld met een witte stempellak van Konad, ik heb imageplate M79 gebruikt.
Ik heb hier helaas maar 1 foto van, omdat ik deze foto een poosje geleden heb gemaakt. Ik wil eerst alle foto's van een tijdje geleden posten en dan de nieuwe, ik plaats natuurlijk wel alleen de mooie foto's!:)
Ik probeer ook zo mooi mogelijke foto's te maken, alleen lukt dat helaas niet altijd. Maar dan post ik ze gewoon niet;)


Tot de volgende keer!


Liefs, Mireille

Geen opmerkingen:

Een reactie posten